Главная | Регистрация | Вход | RSSСр, 18.06.2025, 14:16

Діагностичний супровід розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів

Меню сайта
Категории раздела
Католог методик [18]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Католог методик

Методика "Запитати і вгадати" (П. Торренс)

Методика "Запитати і вгадати" (П. Торренс)

Мета. Виявлення рівня вираженості допитливості, чутливості до нового і невідомого, здібності до ймовірного прогнозування.

Матеріал. Картинка із зображенням якої-небудь ситуації.

Хід проведення. Дитині пропонується поставити питання до зображення, а також спробувати вгадати, що передувало цій ситуації (її причини) і що станеться далі (наслідки).

Обробка даних. Фіксується кількість і формулювання питань, що ставляться, у тому числі, що відбивають здатність дитини вийти за межі змальованої на картинці ситуації. Це дає підстави для висновків про рівень допитливості. Дані конкретної дитини зіставляються з середніми показниками обстежуваної групи.

Висунення дитиною гіпотез відносно причин і наслідків подій свідчить про наявність здатності до ймовірного прогнозування.

Категория: Католог методик | Добавил: Ирина (18.07.2013)
Просмотров: 2947 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz