У статті подано результати експериментального дослідження щодо формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, а також обґрунтовано компоненти, рівні та педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Визначено шляхи реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів у освітній процес вищих навчальних закладів України та доведено їх ефективність.
Гуткина Н.И.Диагностическая программа по определению психологической готовности детей 6-7 лет к школьному обучению. - М.:' МГППУ, 2002 - 3-е изд., переработанное - 68 с.
Диагностическая программа Н.И.Гуткиной по определению психологической готовности детей 6-7 лет к школьному обучению, состоящая из оригинальных авторских методик, позволяет определить степень готовности ребенка к школьному обучению. Программа проверена на валидность и надежность, а также обладает прогностической значимостью. По результатам обследования в случае необходимости с ребенком проводится развивающая работа.
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Формирование познавательного интереса учащихся первого класса на уроках математики (по М. Богдановичу) Десяті педагогічні читання пам'яті М. М. Дарманського: Розвиток системи освіти України в умовах євроінтеграційних процесів: здобутки і перспективи. С. 73-79.
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Диагностические методики определения уровня познавательного интереса к изучению иностранного языка Початкова школа і сучасність (9). С. 12-15. ISSN 86516
Мартиненко, Світлана Миколаївна и Новик, Ірина Михайлівна (2015) Применение диагностических задач в процессе измерения учебных компетентностей учеников начальной школы Педагогічний процес: теорія та практика (1-2). С. 101-107.
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Диагностирования одаренности младших учеников Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. С. 339-342.
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Педагогическая практика как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учащихся Десяті педагогічні читання пам'яті М. М. Дарманського: Розвиток системи освіти України в умовах євроінтеграційних процесів: здобутки і перспективи: матеріали всеукр.наук.-практ.конф. С. 69-71.
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Формирование диагностических умений студентов направления подготовки "по" в процессе индивидуальной учебно-исследовательской работы Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] (16).
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Орієнтовні методики діагностування пізнавальних інтересів шестирічних учнів Проблеми сучасної педагогічної освіти (43). С. 210-215.
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Технология web-квест в профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов к диагностической деятельности Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Традиції та інновації у сучасній освіті».
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Использование web-квестов в подготовке будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учеников Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - Додаток 1 до випуску 35, VI. С. 295-302.
Новик, Ірина Михайлівна (2013) Диагностирование познавательных интересов учеников 6-7 лет как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы Вектор науки ТГУ. Серия: Педагогика, психология (3). С. 200-202.
Новик, Ірина Михайлівна (2012) Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). С. 268-273.
Новик, Ірина Михайлівна (2012) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць (16).
Новик, Ірина Михайлівна (2012) Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. міжнарод. наук. - практ.конф.(28-29 березня). С. 268-273.